powrót

P. Okoński w nowej odsłonie – C. Mój Dom

Informacje prasowe CSR

02 / 08 / 2018

Z końcem 2017 r. rozpoczęliśmy kampanię edukacyjno-wizerunkową, której celem było zwrócenie uwagi na to, co w życiu najważniejsze. Jak chronić siebie i bliskich, aby spać spokojnie i móc cieszyć się bezcennymi chwilami. Wszystko pod hasłem „Są rzeczy cenne i bezcenne”. Twarzą kampanii był aktor Paweł Okoński, a jej kluczowym elementem – seria krótkich filmów, które poprzez nieoczywiste sytuacje domowe pokazują, jak zadbać o posiadany majątek i życie.


Z początkiem sierpnia 2018 r. rozpoczynamy emisję kolejnych odcinków z udziałem Pana Pawła. Tym razem, w charakterystyczny sobie żartobliwy sposób, przedstawi przykłady zdarzeń, w których przyda nam się dobra polisa mieszkaniowa (Concordia Mój Dom). 

Najważniejszym celem powstałych materiałów, tych zeszłorocznych i bieżących jest edukowanie odbiorców – w przystępny i humorystyczny sposób – o szerokich możliwościach kryjących się pod każdym kolejnym wariantem ubezpieczeń.