powrót

Paweł Okoński w pierwszej kampanii zintegrowanej Concordii Ubezpieczenia

Informacje prasowe CSR

27 / 12 / 2017

Concordia Ubezpieczenia z końcem 2017 r. rozpoczęła kampanię edukacyjno-wizerunkową, której celem jest zwrócenie uwagi na to, co w życiu najważniejsze. Jak chronić siebie i bliskich, aby spać spokojnie i móc cieszyć się bezcennymi chwilami. Wszystko pod hasłem „Są rzeczy cenne i bezcenne”.Twarzą kampanii – przygotowanej wspólnie z agencją Happen House oraz Creandi – jest aktor Paweł Okoński.

Kluczowym elementem kampanii jest seria krótkich filmów, które poprzez nieoczywiste sytuacje domowe pokazują, jak zadbać o posiadany majątek i życie. Najważniejszym celem powstałych materiałów jest edukowanie odbiorców – w przystępny i humorystyczny sposób – o szerokich możliwościach kryjących się pod każdym kolejnym wariantem ubezpieczeń.

– Jednymi z głównych kanałów komunikacji wykorzystywanych w ramach kampanii są internetowe filmy i Facebook, gdzie pokazujemy rzeczy bezcenne i inspirujemy do ich pielęgnowania – mówi Kinga Borecka, Dyrektor Biura Marketingu i PR Concordii Ubezpieczenia. – To jednocześnie pierwsza kampania 360 zrealizowana w oparciu o nową koncepcję komunikacji marki Concordia – dodaje Katarzyna Pejska, Dyrektor Zarządzająca agencji Happen House.


Kampanię uzupełniają billboardy sponsorskie TV, outdoor, prasa oraz bannery i e-mailingi kierujące na stronę rzeczycenneibezcenne.pl. Kreację serii filmów opracowała agencja Happen House, ich realizacją zajął się dom produkcyjny Montevideo, a media zakupił dom Infinity Media.