Informacje prasowe

Informacje prasowe CSR

Przygarnij Plusika, który szuka bezpiecznego domu…

Concordia Ubezpieczenia dla swoich Klientów przygotowała konkurs pod hasłem „Z Plusikiem bezpieczniej”. Trwać on będzie od 15 stycznia do 15 kwietnia br., a jego rozstrzygnięcie zaplanowano na 5 maja br. Warunkiem udziału w konkursie jest zakupienie w ww. terminie ubezpieczenia domu/mieszkania (Concordia Plus) oraz nadesłanie rysunku przedstawiającego maskotkę Plusika.Na zwycięzców...

16 / 01 / 2014

czytaj

Jest potencjał w ubezpieczeniach rolnych

- Co roku dopasowujemy stawki, uwzględniając specyfikę regionu, upraw i szkodowość danego rolnika. Utrzymujemy je jednak na podobnym poziomie przez lata. - mówi Andrzej Cyganik, Prezes Concordii Ubezpieczenia. Ubezpieczenia rolne są bardzo kapryśne. Na przykład dwa dni po ogłoszeniu, że mieliśmy świetny wynik w pierwszym kwartale, może się okazać, że...

10 / 01 / 2014

czytaj

Podsumowanie roku 2013 okiem sprzedaży…

Po III kwartale 2013 r. Concordia zebrała w sumie 240,99 mln zł składki przypisanej brutto. Na sektor majątkowy przypadło 199,68 mln zł składki. Utrzymany został porównywalny poziom do ubiegłorocznego wyniku. Wynik techniczny wyniósł 24,78 mln zł, a wynik finansowy 27,16 mln zł.   W sektorze życiowym przypis składki wyniósł 41,31 mln zł,...

02 / 01 / 2014

czytaj

Auto chronione jeszcze pełniej

Concordia Ubezpieczenia to firma, która w swojej codziennej działalności wprowadza w życie sugestie swoich Klientów oraz zwraca uwagę na ich potrzeby. Dowodem są zmiany na jakie zdecydowała się w ubezpieczeniu Concordia Auto. Concordia Auto to ubezpieczenie skierowane do Klientów, którzy oczekują kompleksowej ochrony swojego samochodu. Jednocześnie Klienci, którzy spełniają określone...

14 / 10 / 2013

czytaj