powrót

Najwyższa Jakość Concordii

Informacje prasowe CSR

29 / 09 / 2015

28 września br. w Warszawie odbyła się Gala Finałowa Programu Najwyższa Jakość Quality International oraz Europejskie Forum Jakości. Podczas tego wydarzenia Concordia Ubezpieczenia reprezentowana była przez Pana Jacka Smolarka – Prezesa Concordii Ubezpieczenia oraz Pana Filipa Przydróżnego – Dyrektora Biura Ubezpieczeń Osobowych.  

Concordia Ubezpieczenia już po raz trzeci została laureatem największego w Polsce konkursu jakościowego – Quality International, zdobywając tym samym prestiżową Perłę za całokształt osiągnięć. 

W 2015 r. Towarzystwo otrzymało brązowe godło Najwyższa Jakość Quality International za indywidualne ubezpieczenie na życie kredytobiorców – Życie Komfort. W roku 2011 r. srebrnym godłem nagrodzone zostało ubezpieczenie indywidualne „Życie Plus”, natomiast w 2013 r. złote godło przyznane zostało Concordii za produkt „Ochrona Prawna”.

Prezes Smolarek takimi słowami podsumował to osiągniecie – WIEDZA+WIZJA+WSPÓŁDZIAŁANIE=SUKCES… Wszystkie te elementy musiały zostać spełnione, abyśmy mogli świętować nasz wspólny sukces – wdrożenie produktu Życie Komfort. Dziękuję całemu zespołowi zaangażowanemu w ten wymagający projekt…Pracownikom oraz naszym wieloletnim Partnerom – Bankom Zrzeszającym (SGB Bank SA oraz BPS SA).
 
Najwyższa Jakość QI, to projekt którego celem jest promowanie w firmach i instytucjach skutecznych metod zarządzania jakością. Drugim celem jest wskazanie i promocja tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie.
Programowi patronują: Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Klub Polskie Forum ISO 9000.

Zdobycie Godła Najwyższa Jakość QI jest potwierdzeniem, iż podmioty – Laureaci konkursu – stosują najwyższe standardy zarządzania, a także stanowi element budowania ich przewagi konkurencyjnej. Zdobycie Certyfikatu i prestiżowego Godła – rozpoznawalnego znaku o międzynarodowym znaczeniu, kierującego czytelny przekaz do klientów i kontrahentów oraz poświadczającego czytelną politykę jakości oraz jest wsparciem budowy pozytywnego wizerunku.