powrót

Concordia z pasją i zaangażowaniem świętuje swoje 20-lecie

Informacje prasowe CSR

23 / 10 / 2017

Rok 2017 jest szczególny dla Concordia Ubezpieczenia. Dokładnie 20 lat temu TUW Wielkopolska (obecnie Concordia Ubezpieczenia) wystawił pierwszą polisę ubezpieczeniową. W związku z obchodzonym jubileuszem, ubezpieczyciel przygotował wiele akcji zarówno dla partnerów biznesowych, klientów jak i pracowników. 


Atrakcje dla klientów

W ramach jubileuszu Concordia Ubezpieczenia przygotowała loterię dla wszystkich klientów. Biorąc w niej udział, uczestnicy mają możliwość wygrania atrakcyjnych nagród, m.in. voucherów do zrealizowania w biurze podróży Rainbow o wartości 8000 zł, toreb podróżnych Wittchen, e-kodów na zakupy w salonach Empik oraz sklepie internetowym Redcoon.pl, a także bonów upominkowych do salonów jubilerskich W. Kruk. Aby wziąć udział w loterii wystarczy wykupić jedno z ubezpieczeń osobowych Concordii. Loteria trwa od 2 października do końca roku.


Ubezpieczyciel przygotował także specjalny konkurs dla osób prowadzących gospodarstwa rolne, które są jedną z kluczowych grup klientów Concordii. Inicjatywa „Moje gospodarstwo 20 lat temu i dziś” zachęca rolników do dzielenia się swoimi historiami i zdjęciami pokazującymi rozwój ich biznesu na przestrzeni lat. – W ten symboliczny sposób pragniemy podziękować rolnikom za wspólne lata tworzenia z nami historii polskiego rolnictwa – mówi Jacek Smolarek, Prezes Concordia Ubezpieczenia. Na autorów trzech najlepszych prac czekają nagrody w postaci tabletów oraz publikacja zdjęć na wystawie organizowanej w ramach tegorocznej edycji konferencji „Narodowe wyzwania w rolnictwie”, organizowanej przez redakcję portalu i miesięcznika „Farmer”. Organizator przygotował także dodatkowe nagrody w postaci trzech rocznych prenumerat miesięcznika „Farmer”.

Zaangażowanie w CSR
W marcu br. Concordia Ubezpieczenia rozpoczęła współpracę z poznańskim Stowarzyszeniem „Potrafię Więcej”, mającą na celu wsparcie lokalnych społeczności. W ramach współpracy, zarówno firma jak i pracownicy na zasadzie wolontariatu, zaangażowali się w działania wspierające Stowarzyszenie. W październiku br. rozpoczęła się kampania społeczna „Wspólna zabawa – zwyczajna sprawa”, której celem jest pokazanie, że dzieci niepełnosprawne nie różnią się zasadniczo od dzieci w pełni sprawnych. Tak samo jak one lubią się bawić i poznawać świat.

20 banków na 20-lecie
– W roku jubileuszowym chcieliśmy podziękować naszym partnerom za 20 lat współtworzenia historii Concordii – powiedział Paweł Zawisza, Członek Zarządu Concordii Ubezpieczenia. Specjalnie dla nich, banków współpracujących z Concordią, zaplanowane zostały specjalne działania m.in. akcja wspierająca kampanię majątku banku. Uczestnicy – reprezentanci banków – zostali poproszeni o wzięcie udziału w ankiecie i udzielenie jak najszybszej odpowiedź na pytania dotyczące Concordii i ubezpieczenia majątku. Pierwszych 10 banków otrzymało nagrodę w postaci certyfikowanych kursów pierwszej pomocy dla wszystkich pracowników.

Wielki konkurs jubileuszowy dla pośredników
Concordia przygotowała także półroczny konkurs jubileuszowy skierowany do wszystkich pośredników. Zasady były proste – każda nowa polisa zbliżała uczestnika do wygranej – szczególnie sprzedaż ubezpieczeń na życie, mieszkań oraz dla firm była premiowana. Konkursowi towarzyszyły wielkie emocje, a ranking zmieniał się z miesiąca na miesiąc. Uczestnicy mieli możliwość wygrania wyjazdów: na Azory lub do Słowenii oraz nowoczesnych tabletów Samsung.

Gala jubileuszowa
– Przez lata zmieniło się wiele, jednak jedno pozostało niezmienne – świadomość, że to ludzie są najważniejszym kapitałem naszej firmy. Wiemy, że na sukces naszej firmy składa się praca, pasja i zaangażowanie naszych pracowników. Dzięki nim możemy osiągać założone cele – podkreślił Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia. Tak Prezes podsumował 20 lat istnienia Concordii na rynku podczas gali jubileuszowej, która odbyła się 17 czerwca 2017 r., na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Udział w wydarzeniu wzięło blisko 500 gości – pracowników, pośredników udziałowców (Concordia Versicherungen, Vereinigte Hagel, SGB Bank), a także zaprzyjaźnionych instytucji finansowych, dziennikarzy i przedstawicieli Stowarzyszenia „Potrafię Więcej”.