powrót

Concordia na Facebooku

Informacje prasowe CSR

01 / 12 / 2017

Są rzeczy cenne i bezcenne… Takie, bez których trudno nam wyobrazić sobie życie, tj. bliskość ludzi, na których nam zależy, spokojne jutro, odruchy dobra względem drugiego człowieka. Niestety, w codziennej gonitwie i natłoku spraw, zdarza nam się o tym zapominać…


Te proste wartości są wyjątkowe także dla Concordii Ubezpieczenia. Towarzystwo postanowiło zrobić wszystko, aby przekonać swoich Klientów, Pośredników i Pracowników, że warto je docenić i pamiętać o nich – nie tylko od święta!


Początek grudnia to start nowej, świątecznej kampanii, której hasło przewodnie brzmi właśnie: „Są rzeczy cenne i bezcenne”. Kluczowym przekazem działań jest pokazanie, że możemy zadbać i odpowiednio zabezpieczyć wiele z tego, czego wartość możemy i nie możemy określić.


Jednym z głównych kanałów komunikacji poznańskiego ubezpieczyciela będzie Facebook, gdzie w przejrzysty i przyjazny sposób będzie edukował i opowiadał o ubezpieczeniach (w tym naturalnie o swoich produktach), podkreślając wagę ochrony rzeczy cennych, ale również inspirując do dbania o to, co w życiu bezcenne.


Pierwszym elementem działań była sesja zdjęciowa z podopiecznymi i przyjaciółmi Stowarzyszenia „Potrafię Więcej”, których Concordia wspiera już od marca bieżącego roku.

Warto dołączyć do grona fanów Concordii.