powrót

Połączenie Concordia Capital i Generali Życie TU

Informacje prasowe CSR

04 / 11 / 2019

31 października 2019 nastąpiło połączenie Concordia Capital SA i Generali Życie TU SA.

Serdecznie witamy naszych klientów i partnerów w Generali Życie. Dzięki temu połączeniu, korzystając z doświadczeń i wiedzy pracowników obydwu spółek, chcemy dostarczyć naszym klientom jeszcze lepszą i pełniejszą ofertę produktów oraz wysokiej jakości serwis. Wierzymy, że dzięki temu możemy stać się dla nich partnerem na całe życie – mówi Andrea Simoncelli, prezes Zarządu Generali Życie TU SA.

Co formalnie oznacza to połączenie?

Połączenie to oznacza, że od 31 października 2019 Generali Życie TU SA wstąpiło w prawa i obowiązki Concordia Capital SA, stając się stroną umów zawartych przez tę spółkę. Dlatego Generali Życie TU SA odpowiada za realizację postanowień tych umów, w tym umów ubezpieczenia.

Z perspektywy klienta

Od klientów zmiana ta nie wymaga podejmowania żadnych działań. Wszelkie umowy ubezpieczenia pozostają w mocy, Ogólne Warunki Ubezpieczenia, na których zostały zawarte, pozostają bez zmian, nie zmieniają się też numery kont, na które dotychczas Klienci dokonywali wpłat. Klienci mogą kontaktować się z ubezpieczycielem, pisząc na dotychczasowe adresy email, czy dzwoniąc na dotychczasowe numery telefonów, mogą też zadzwonić na numer Generali.

Jak zgłosić roszczenie z ubezpieczeń na życie?

Klienci, którzy mają ubezpieczenie na życie Concordii Capital SA, roszczenie mogą zgłosić wybierając jeden z dogodnych dla nich sposobów:

– na stronie generali.pl, zakładka – Zgłoś Szkodę;

– pisząc e-mail na adres: cc.swiadczenia@concordiaubezpieczenia.pl;

– listownie: Generali Życie TU SA, ul. Postępu 15B, 02-676 Warszawa;

– dzwoniąc do działu likwidacji szkód i wybierając dotychczasowe numery telefonów lub numer telefonu Generali.

Z perspektywy pośrednika

Pośrednicy, sprzedający produkty Concordia Capital SA, będą korzystali ze wsparcia z tych samych zespołów sprzedaży, co dotychczas.

Już wcześniej informowaliśmy naszych partnerów o połączeniu, aby jak najlepiej przygotować się do tego procesu – wyjaśnia Rajmund Rusiecki, członek zarządu Generali Życie TU SA i towarzystw Concordia, odpowiedzialny za sprzedaż. – Zachowujemy sieci sprzedaży, dedykowane agentom i bankom, aby zagwarantować im jak najwyższą jakość obsługi.

Pośrednicy swoją ofertę poszerzają obecnie o nowe produkty, jak „Generali, z myślą o życiu PLUS”.

Dzięki temu będą mogli oferować swoim klientom nawet milion złotych sumy ubezpieczenia, większą dostępność produktów oraz prostszy sposób ich zawarcia. Wiemy, że podczas szkoleń nasi partnerzy ocenili nowe produkty jako ciekawe i korzystne dla klientów – bardzo nas to cieszy – dodaje Rajmund Rusiecki.

Połączenie to jest realizowane zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami. Jest efektem nabycia udziałów i akcji polskich towarzystw Concordia przez Generali. Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na połączenie Generali Życie TU SA i WTUŻiR Concordia Capital SA w maju br. Proces ten dotyczy towarzystw, specjalizujących się w ubezpieczeniach na życie i nie ma wpływu na działalność Concordia Polska TUW.